Ombudsfin

U bent niet tevreden over een product of dienst die uw financiële instelling aanbiedt? Contacteer dan eerst uw financiële instelling. Zij heeft een klantendienst die uw klacht zal behandelen.

Gaat u echter niet akkoord met de oplossing die zij u biedt, dan kunt u naar Ombudsfin stappen. Die dienst zal proberen een passende oplossing te zoeken voor uzelf en voor uw financiële instelling.

 

Ombudsfin is bevoegd voor:

  • Consumentenklachten

  • Klachten van ondernemingen over bestaande kredieten

Contact opnemen?

U kunt gratis een beroep doen op Ombudsfin. Dien uw verzoek steeds schriftelijk in bij:

Françoise SWEERTS,

Ombudsman

 

 

 

 

North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2
1000 Brussel
Tel. : +32 2 545 77 70
Fax : +32 2 545 77 79
E-mail : ombudsman@ombudsfin.be

Meer informatie

Meer informatie vindt u op de website van Ombudsfin.